Support

/Support
Support 2017-11-03T02:18:12+00:00

Supportforløb

Vi anvender et sagsstyringssystem (Trac) til styring af vores supportfunktion. Det betyder, at du, i forbindelse med en supportopgave, vil modtage en e-mail fra vores supportere med et referencenummer til dette system, samt en foreløbig indikation af hvordan vi vil hjælpe dig.

Et typisk support forløb vil indeholde følende aktiviteter:

1. Du sender en e-mail til support@autonik.se eller ringer på vort support-telefonnummer +46 157 50 100. Telefonnummeret er åbent fra 08.00-17.00 alle hverdage.

2. En supporter tager mod din henvendelse og opretter en “sag” i vort supportsystem.

3. Sagen kan være tilknyttet en specifik person i Autonik, som herefter kan henvende sig personligt til dig via email eller telefon for uddybende spørgsmål.

4. Vi afhjælper problemet.

5. Vi sender en e-mail til dig, som beskriver problemet og løsningen.